2022年5月28日 星期六

鹹肉糉2022

 過年不久便來了第五波疫情

一切都好象停頓下來

還好近來疫情緩和

眨眼間已是端午節了

又可以包糉子了

我不喜歡太多材料

還是堅持最簡單的鹹肉糉















咸蛋要買原隻黑麻麻的
先買少量回家打開睇下質量
再去買足夠的份量



竹葉市面上五花八門
價錢上落可以是一倍以上
一向幫襯一間烘焙店買上海竹葉
用一個大蓆袋包裝的
但近兩年轉賣膠袋裝的竹葉
今年好彩找到一間雜貨店
有兩款竹葉賣
價格分別是48蚊和28蚊一斤
我當然買了48蚊的
是上海竹葉
無令我失望包完一片都沒爆
只是多花20蚊
工作順利又省時
心情都靚啲架
講咗一大輪
亞仔將來你去買認住喇
葉色唔同仲有係用竹葉來扎的
其他的是水草來扎

食譜請看鹹肉糉

8 則留言:

  1. 你包得好靚呀,我都係鐘意食最簡單的綠豆粽,近年身體差.有好幾年冇包了,今年見精神幾好,也包了少少應節呀,但我都係包四角粽,唔識包五角粽、哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月!最緊要啱自己人口味,四角五角都一樣食法。

      刪除
  2. 我很多年都沒有包粽了,現在更懶起來,去慣常去的食店買些回來便是了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 包糉又真係好大工程,如果吃得不多,買回來方便些。

      刪除
  3. 簡單的糭,落糖或豉油都很美味,商業社會要多些花巧,才可以賺得更多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 簡單都可以美味,我喜歡加糖食架。
      你說得對,放隻鮑魚落去,未必很好吃呀!

      刪除
  4. 我都係喜歡簡單的鹹肉糉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前都試過逐樣材料加落去,最後還是簡單的最好。

      刪除