2022年5月6日 星期五

新焗爐

 用緊的焗爐服務了八年

最近恒溫器有點問題

運作途中會突然火力全開

一不留心會焗燶野

剛好網購有體積差不多的焗爐

功能合適價錢也很便宜

決定買回來了

試爐當然要先做我家最常做的

效果OK啦

還要與焗爐多些溝通呢










材料  雞蛋5隻(細蛋6隻)  幼砂糖100克  低筋粉100克  粟米油3湯匙  雲喱拿油1/2茶匙 
         奶60克  鹽少許  檸檬汁少許(可省略) 
做法
  1. 預熱焗爐180度上下火,低粉篩過備用
  2. 雞蛋分開蛋黃和蛋白
  3. 蛋黃加入雲喱拿油、粟米油攪勻再加入奶攪勻,分兩次加入麵粉攪至幼滑,可適當加減少量奶至粉漿成僅可流動為合
  4. 蛋白加入鹽、檸檬汁略打,分兩次加入砂糖,打至蛋白霜發亮起倒勾
  5. 取1/3蛋白霜加進麵糊攪至完全均勻
  6. 麵糊倒入蛋白霜中小心攪勻至完全均勻無白色蛋白粒
  7. 8吋方盤加入底紙,倒入麵糊掃平面,提起dun一下,震出大氣泡
  8. 放焗爐中間層40分鐘至金黃色
  9. 出爐即出模,提起蛋糕離桌面約6吋放手,讓蛋糕自由落體dun一下,放在涼架,涼透才切
溫馨提示
各家爐溫各異,請自行調節。
牛奶可用清水代替
今次用泰國低筋粉效果吾錯
試爐開係,我家焗爐屬低溫,用200度熱風對流40分鐘
中層糕面太近發熱線,中途轉放下層

14 則留言:

  1. 翠兒:我發覺所有新電器都要和它溝通才能得心應手的,你的蛋糕很靚呀,你一定可以和它合作愉快,順便請教一事,你用麵包机發麵團很靚,我以前是用億世家係很好的,之後壞了,買了樂聲牌,但做了很多次都不成功,係發唔大,之後便用放棄,改用水合法手搓做包,疫情後D後生少回來吃飯,我都少了整包給他們,祇用麵包機整一個自己食便算,最近上返blog睇見您D做型包.所以便又用麵包机發麵同樣跟足它的食譜方法.一樣失敗.所以想請問你.它以經發出己發酵完成訊息,但係唔大,用手指插入係0K的,還要等一發嗎?要等幾耐?之後才做型做二發?人老真長氣了,請勿見怪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月早晨!謝謝讚賞!謝謝祝福,假以時日,我想一定會與新焗爐合作愉快。
      我們老朋友了,不必客氣,你來同我傾計,開心都黎唔切啦!
      講返麵包機,億世家真係好!好明顯佢舊麵糰發完倒出來是暖手的。我之後買過樂信牌,發完未滿桶,凍的。我會等,等到滿桶(個桶同億世家的差不多大細)。做包後第二發我發30分鐘,掃蛋漿入爐。我不跟麵包機的食譜,用自己的食譜。我用牛奶做水,如果從雪櫃取出,先叮到暖,效果會好D。

      刪除
    2. 係呀,我現在那机也是凍的,唔滿桶的,咁我都要學你的方法了,謝謝您呀,我最近才巡返blog.很多朋友都冇寫了,祇有你和EE仍然還咁努力,扺讚。

      刪除
    3. 小月,我係用Panasonic仔麵包機做麵糰架,發出來係暖架,然後做型再發,我都唔用麵包機食譜。翠兒,我已經聽你話上網訂咗個焗爐,明天送到😁

      刪除
    4. EE:有焗爐方便好多,做自己喜歡吃的包,又可以焗蛋糕,焗叉燒...期待你的出品。

      刪除
    5. 小月:大細少已經長大成人,各自成家,疫情關係也是少了回家吃飯了。有時知道有包剩餘,焗好放涼,包好放入冰格,食時取出回溫,可以變返軟熟的。或者取出冰凍的,直接用微波爐叮熱,用電飯煲翻熱,新鮮出爐一樣好吃噢。

      刪除
  2. EE:謝謝您,點解我個係凍的,唔通是個机有問題,要打去樂聲問下先,你是否用20按鈕呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,你試下唔好跟佢食譜用冰水,我見佢好似係教人用冰凍水。

      刪除
    2. 好,EE謝謝您,我下次用返自己一向的食譜先。

      刪除
  3. 翠兒:謝謝您分享呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月不必客氣,互相交流,一起享受烘焙的樂趣。

      刪除
  4. 焗爐是廚房幫手不二之選。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!仲有焗爐帶給我好多開心快樂架。

      刪除