2022年5月20日 星期五

合掌瓜滾魚頭湯

 我喜歡多人吃飯

道理很簡單

可以吃幾道菜不會單調

但總會遇上一人餐的時候

我也有要求

不能有乜食乜冇就唔食

我喜歡湯餸

有湯有餸有菜有肉




三月第五波疫情之後

所有食材都貴咗

買個鯇魚頭也要30蚊

買兩個合掌瓜

可以分兩餐煮來吃

白飯一碗

加一小碟炸菜

非常下飯呢

材料

魚頭半個  合掌瓜一個   薑三片

做法

  1. 魚頭洗浄用鹽略醃,沖水瀝乾水份,合掌瓜去皮去核切件備用
  2. 下油爆香薑片,下魚頭煎至兩面金黃色,下滾水煮約20鐘
  3. 下合掌瓜再滾約10鐘,加少少鹽調味即成


10 則留言:

  1. 呢個湯好味,我很少見有鯇魚頭賣的,多數鯇魚嘴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 半個魚頭滾少少湯真係好好味!旺角有魚檔,把整條鯇魚切開一舊舊來賣,魚頭都留少少肉,我鍾意買來滾湯好味,D肉好滑。

      刪除
    2. 原來在旺角買,謝謝您的分享。

      刪除
    3. 我諗各區都有喱類露天街市的。

      刪除
    4. 我住沙田呢區冇,以往冇疫情,都會去深水步,旺角D街市行下,現在已冇去了

      刪除
    5. 深水埗仲平,疫情緩和下來,都可以周圍去下。

      刪除
  2. 一個一有湯有餸有蔬菜,好正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!我都覺係均衡營養的一道菜,又好食。

      刪除
  3. 家常便飯,有餸有湯,很滿足了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝!均衡營養又好吃,我都好滿足!

      刪除