2022年4月27日 星期三

薯仔栗子乳鴿湯

 今天跟芳姐煲湯

薯仔栗子乳鴿湯

對肌肉無力腰酸背痛有益處

而且味道鮮美可口

一家大細均有裨益






材料
薯仔半斤   栗子3両   生薑3片   紅棗6粒   乳鴿1隻
做法
  1. 薯仔去皮切塊,栗子去衣,紅棗去核
  2. 乳鴿洗淨斬大件出水
  3. 全部材料用8碗水煮1.5小時,成4碗即可連湯料同食
小貼士
此湯能健脾益氣厚腸胃,能預防骨質疏鬆,對小孩骨骼發育均有裨益,可常服

鳴謝:芳姐保健湯餸

6 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝EE!留言唔見咗,啱啱才找回來,不好意思。

      刪除
  2. 紅燒乳鴿是我的至愛,但我未試過煲乳鴿湯,反正有煲鵪鶉、鷓鴣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常我都係做豉油乳鴿、紅燒乳鴿,好吃呀!
      乳鴿煲綠豆湯,幫助排除皮膚內的毒素,以前小朋友生瘡仔,熱痱會煲來飲,對生暗蒼也有幫助。

      刪除
  3. 這個湯應該很好味,又有益。我會把它推介給一位博友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我飲過,好飲的,食材都好安全,你安心推介給朋友吧。

      刪除