2022年4月19日 星期二

大翠兒烙印

 得閒無事要搵D野玩下

大少送我的大烙印還未與大家見面

焗底蛋糕玩下烙印








大烙印比小烙印容易掌握

不過都係要好小心

烙燶咗蛋糕就不好意思送出了


記下心得

  1. 燒模至夠熱,先在濕布擦一下,用蛋糕邊試到出色
  2. 放到蛋糕面放鬆手,由個模責落去,數6下拎起
  3. 可連做4個,再燒模,重覆動作至完成

8 則留言:

  1. 真係做得好靚!
    有代表性,收到真係唔捨得食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞!
      加個嘜頭好似得意D。

      刪除
  2. 大翠兒烙印,也代表你的寶號啊!大少的禮物真窩心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!我個嘜頭呀,大少去年送我的母親節禮物,好開心!

      刪除
  3. 嘩!大少真窩心,烙印好可愛,與你的靚靚蛋糕係絕配。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月!
      我與大細少無乜代溝,所以佢地好知我心意,真係好開心架。

      刪除