2022年2月27日 星期日

炆龍躉

過年前開始

平時買慣的魚貴了

唯獨這生劏大龍躉沒加價

索性買龍躉肉啖啖肉冇下欄







 材料
龍躉肉10両   發好冬菇4隻   炸枝竹2條   火腩少許
蒜頭   乾蔥   薑   青蔥各適量
做法
  1. 炸枝竹切段用水浸過,揸乾水備用
  2. 魚肉洗淨瀝乾水,再用廚房紙吸乾,加薑汁酒,鹽糖胡椒粉醃(鹽要少少可以了)約10-20分鐘,拍乾生粉備用
  3. 大火炸至少少金黃色盛起備用
  4. 爆炒料頭,下火腩、冬菇略炒,讚酒,下滾水,調味(豉油蠔油糖)煮約10分鐘,試味調味
  5. 下魚塊、枝竹煮約10分鐘,下青蔥打獻上碟
這道菜可以用煲仔上
可用龍躉頭腩或其它魚代替龍躉肉
配菜可用任何自己喜歡的材料
喜歡蒜朋友可加多點炸蒜子


12 則留言:

  1. 聽就聽得多,但我由細到大都冇食過。😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係由細聽到大,最近幾年才吃過,因為大龍躉比以前平了很多,成了普通的食材。好食的,你也試試。

      刪除
  2. 嘩!翠兒見你整的餸令我很回味童年時食過的味道,不過已經冇食咗幾十年囉!自己就一次都未煮過,我記憶有豆腐卜,炸枝竹,火腩好入味

    回覆刪除
    回覆
    1. 兒時的回憶,真好!配菜可加任材料,總之自己覺得好吃的就行,好好味!

      刪除
  3. 你真係煮乜都咁好味.我自從疫症,叫D後生盡量少D返來食,自已一人求其一餐便算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞!我都係叫佢地少D返來,但要有人返才有得煮。

      刪除
  4. 你真好手勢,看來整得好好吃。
    炇煮龍躉我都是和家人在外吃的多,在家很少煮。一個人頂多是蒸條黃花、鯧魚、桂花就算,取其方便快捷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉阿姨過獎了,不過真係幾好味架。
      炆餸要多人吃才適合,一個人還是蒸比較好。

      刪除
  5. 普通蒸魚我就識,但炆龍躉我就未試過,因為覺得幾麻煩。好似要用幾件火腩做配料,買得多又要被廹食多碟燒肉,買得少人哋又未必做你生意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 炆餸好似好麻煩,但如果有準備,其實都唔係太難。
      火腩是多款炆餸的配料,炆大鱔,炆冬菇,炆豆腐...一開始我都為這少許火腩傷腦筋,試過去油雞檔買20蚊,講明用來炆餸,畀砧板面的少許可以,後來發現一間燒臘店,將這些頭尾碎料切成細細盒,現在賣18蚊,買一份回家分開三份,先用一份其餘兩份放冰格,用時解凍,好方便。冬菇也可先浸發,蒸或煮約30分鐘,分成小份放冰格,用時取一份,整個炆餸變得輕而易舉。炆餸好味,試下。

      刪除