2022年2月15日 星期二

元宵節吃湯圓

元宵節有吃湯圓的習慣

當大細少還是小朋友的時候

元宵節我會提早吃晚飯

之後一齊去高山公園猜燈謎

回到家已經十一點多

我會煮湯圓宵夜

今天一早見到網上介紹

星空小湯圓

避疫在家正好玩下

真係唔錯

咁啱大少回來

加了番薯更合心意














材料
A  糯米粉100克   木薯粉10克   白砂糖10克   熱水70-90克   油10克
B  抺茶粉,紅曲粉,可可粉,紫薯粉各適量
C  冰糖50克   水500克

做法
  1. 糖加進熱水攪溶
  2. 材料A全部搓成軟硬適中的幼滑粉糰(先落70克糖水,再逐少加水到適中)
  3. 取出4份20克的粉糰,分別加入材料B的色粉,搓成有色的粉糰
  4. 餘下白色粉糰分成4等份,搓成長條,每種顏色粉糰也搓成長條
  5. 取一條白色加入一條有色粉條,先扭麻花,再對摺兩次,搓成長條
  6. 全部四種色搓成長條,各約分成5等份,搓圓成小丸子
  7. 燒滾水,加入丸子,煮至浮上水面,再煮約2分鐘至熟,撈起放入冷水
  8. 材料C煮成糖水,加入過冷河的丸子,煮約1分鐘便成
  9. 喜歡吃番薯的朋友,可在糖水加入番薯煮熟才加入丸子
心得
  • 我煮湯丸先用多些滾水煮熟,過冷河,更爽口好吃
  • 搓皮用的熱水,大約是粉的80%,可酌情加減,搓到軟硬適中便可
  • 色彩可以用任何天然食材
  • 除了用食譜中的粉,還可用紅菜頭汁、菠菜汁、甘筍汁、蝶豆花等
  • 我今次的紅色是士多啤梨粉,除了色彩鮮艷,還很香

9 則留言:

  1. D咁靚的湯圓睇到都唔捨得食,哈哈!你有食譜得閒平時都可以玩吓這是我好想試整的一款甜品,謝謝你分享咁多好嘢給大家,其實寫一個食譜真係唔容易㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小滿不必客氣!其實寫食譜我是方便自己日後再做,唔寫低好快唔記得得。
      喱個幾好玩,顏色依家可以用天然食材,安全可靠。
      除了用食譜中的粉,還可用紅菜頭汁、菠菜汁、甘筍汁、蝶豆花等。

      刪除
  2. 嘩啦啦!好靚!又想起波子噢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞!英雄所見略同,我都係覺得似波子,好難想起太空星球。

      刪除
  3. 在街上真係唔敢買,因為目下有唔少無良商人,驚佢哋唔知用乜野材料令到顏色咁鮮艷。

    回覆刪除
    回覆
    1. 年青人講得啱!街上售賣量產,不其然想起加入色素。
      喱D自己玩下,顏色依家可以用天然食材,安全可靠。
      除了用食譜中的粉,還可用紅菜頭汁、菠菜汁、甘筍汁、蝶豆花等都好美。
      我今次的紅色是用士多啤梨粉,除了顏色鮮艷,還有好香的士多啤梨味呀。

      刪除
  4. 回覆
    1. 謝謝讚賞!
      食咗先,好食架!好易整無難度,食完又整過。

      刪除