2022年2月10日 星期四

馬蹄糕

 賀年糕點少不了馬蹄糕

龍馬精神

清甜爽口又易整

樣子可愛晶瑩剔透

馬蹄在糕中懸浮

有點象松花皮蛋

馬蹄粉有點灰色

用白糖做出來不美觀

我用黃糖加白糖

食譜請看馬蹄糕








馬蹄要買帶皮的,自己批皮才新鮮

我好鍾意批馬蹄

小時候外婆家住廣州西關

屋企附近家家戶戶批馬蹄,是做泮塘馬蹄粉的外發工

我喜歡睇人批馬蹄,也學了一點技術

先切去頂和底,右手拿刀不停地削,左手拿著馬蹄不停地轉,很快就一個批好了




8 則留言:

  1. 很晶瑩,令我垂涎,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝捧場!幾好食架,爽口清甜!

      刪除
  2. 做得好靚
    我做馬蹄糕,就係最怕批馬蹄。

    回覆刪除
  3. 整得好靚晶瑩剔透的糕身,見到就想食,我未整過朋友自己整我食過啖啖馬蹄真係好爽自己整真材實料

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞!好食架,又易整,你都試下整啦。

      刪除
  4. 看到你的馬蹄糕,不但想食,還想自做。幸好你有食譜。
    不過不知何處去買個磅來秤份量。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉阿姨!
      電子磅可以去烘焙店或廚具店買,百多蚊一個,我經常用也可以用十年呢。

      刪除