2020年4月24日 星期五

芒果瑞士卷

好耐冇整過瑞士卷
發現仲有忌廉
即刻動工
先打發忌廉放雪櫃
再焗一淺盤蛋糕
睇見有幾個芒果仔
加埋落去
但好耐冇卷過
有點手忙腳亂
驚卷唔實大力過頭
唧返好多餡出來
都總算是瑞士卷一卷
真係要多D練習喇







食譜請看瑞士卷

14 則留言:

  1. 已經捲得好靚,若果俾我捲,一定好狼狽😅

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE!其實那天我也有點狼狽,真是要多點練習呢!

      刪除
  2. 捲得好圓,色澤靚,媲美專業西餅師!

    回覆刪除
    回覆
    1. 陸姑娘過獎了!小心翼翼的捲,總算象樣吧。

      刪除
  3. 好靚呀! 請問你用邊隻甜忌廉? (室溫? 冷藏?) 用忌廉有點麻煩,細盒又唔抵,大盒又唔完 ^v^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!我用紙盒的甜忌廉,要冷藏的,我怕蝕底,通常都買大盒的,開咗之後又要想辦法去用晒佢。店主教我,趁凍時切開幾舊,包好放冰格,每次用一舊。

      刪除
  4. btw,請問有冇整過傳統雞蛋糕? (花型有少少蓮蓉喺底)

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇整過這中式蛋糕,主要原因是我唔想買咁多花花模。

      刪除
  5. 卷得好靚呀, 我都想整這個😊

    回覆刪除
  6. 翠兒做的瑞士卷既加料,又好靚,好有水準喎 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝秋葉阿姨讚賞!可以加自己喜歡的餡料,好吃噢!

      刪除