2020年4月18日 星期六

台灣古早味蛋糕

疫情之下
大家都留在家中
可以花很多時間做美食
大少給我這個食譜
不訪試下啦
我先做半個份量
第一次當然跟足食譜
結果是外表不錯
但切開有點生
所以我成日話各家爐火有異
請自行調節
最後是第三次才成功
好香好軟滑
真係好好吃噢
















  



10 則留言:

  1. 哇! 我日日經過都見到人排長龍等古早蛋糕,好想整。太好了,多謝分享。

    請問你根足食譜份量? 7吋模? 點解你唔用高身模嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!你好呀!好耐冇見你留言喇,謝謝!
      你睇真D,我話先做半個份量呀,這個蛋糕是三隻蛋。
      你都快D試下啦!我喱個係6吋模。

      刪除
  2. 哈,少咗留言,因你都好耐冇整蛋糕喇 ^v^

    哦,6吋。但如蒸馬拉糕,紙要外翻,否則會內縮;但見你似用矮盤,圍裙邊紙墊高,不怕內縮 / 縐紋?

    (我舊年係紐西蘭都見到古早蛋糕,貴香港少少)

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我經常整蛋糕的,不過冇乜新意不好意思貼出來,今次試新野又咁成功,就要與大家分享了。我時時都係咁墊紙,不會內縮和縐紋的,你看到啦。昨天又整了一個,同樣光滑完美。

      刪除
  3. 回覆
    1. 樣子可愛又好吃噢,可以打動你的心應該不簡單呢!快D整番個同你屋企人分享啦!

      刪除
  4. 嘩!你這個的蛋糕太吸引了,對我有好大推動力因為這種食譜我睇好多但都係得個"睇"字!嘻嘻!! 打算明天試整。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好好食嫁,整啦!好易整,不過要焗耐啲。

      刪除