2020年4月8日 星期三

芹菜蘋果汁

以往有恆常運動
參加康文署的游泳班
但過年前經常有地鐵站關閉
已經停了一個月
加上春節後由於疫情關係
全部活動停止了
不知是否運動少了
身體胖了血壓高了
參考芳姐保健湯餸
做了這個
消脂降壓芹菜蘋果汁
食譜
好飲的







材料
西芹150克  細蘋果1個
做法
材料洗淨切小塊,放入榨汁機內榨成汁

鮮榨果汁必須在五分鐘內飲用

10 則留言:

  1. 我都冇曬啲活動,呢類生冷嘢我唔受得,食個蘋果還可以。

    回覆刪除
    回覆
    1. 芹菜汁真係寒涼D,我間中有食煎炸野,所以飲咗冇問題。食個蘋果都好有益呀!

      回覆刪除

      刪除
  2. 回覆
    1. 做咩好呢?有咩好介紹?我本來已經有每日一萬步。

      刪除
  3. 我未飲過,但蘋果加西芹汁,很難想像是何種味道?

    回覆刪除
  4. 芹菜生食我食得多但榨汁我未试過,聽講對身体都幾好.

    回覆刪除
    回覆
    1. 西芹榨汁同生食功效差不多,基本上是降血壓的,但也不能食過量,血壓過低也不健康的。

      刪除