2020年3月31日 星期二

餐包

初學做麵包我是用手搓的
後來買了麵包機
實在太好玩了幾乎日日做包
直到麵包機退役
好一陣子沒做包了
恐怕手藝生疏了
今天重溫一下
手搓包











材料
高筋麵粉150克  奶粉5克  糖30克  鹽少許  蛋加水95克    依士2克  牛油15克
飾面蛋液適量

做法
  1. 麵粉、鹽糖、奶粉放在盆的一邊,依士加蛋、水放另一邊攪勻
  2. 用筷子攪成雪花狀,用手略搓,移到桌面,搓至起筋加入牛油再搓勻
  3. 麵糰滾圓放回盆內,蓋上保鮮紙發酵約一小時至兩倍大
  4. 取出麵糰放桌面,加點手粉用拍扁排氣,分成四等份
  5. 做成四個包放在烤盤上,蓋上保鮮紙第二次發酵
  6. 發酵完成,掃上蛋液,放入已預熱之焗爐,180度焗約20分鐘至金黃色
各家爐火有異,請自行調節



16 則留言:

  1. 翠兒:哇!好靓的包包!我想食!最近我們這邊像中國一樣界嚴不能出街所以我在家中跟你的食譜做了椰絲忌廉包好成功,好好食!我係用麵包机搓粉,多謝你的分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小滿不用謝,睇到你話:我在家中跟你的食譜做了椰絲忌廉包好成功,好好食!我已經好開心滿足了!

      刪除
  2. 自己整,夠健康,在疫情下,食得更覺安心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝年青人!有得玩有得食!玩得開心食得放心!

      刪除
  3. 嘩,你做得咁靚,又圓又光滑,引C人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝EE讚賞!你也經常有靚包出品。

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝愛詩!自家製真是食得安心!

      刪除
  5. 我初學時都係用手搓,後來有廚師機就依賴佢了

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝到訪,你真係風趣,咁樣改網名!有機器代勞當然最好不過。

      刪除
  6. 請問用那一種高根粉

    回覆刪除