2020年3月24日 星期二

糖茶

我最愛吃甜品
這款糖水我家鄉稱之為生日茶
以前是在長輩生日
才會隆而重之
煲糖茶
現在喜歡就可以煲來吃了
食材全部都好有益的
間中吃下有益身心







材料
鮮栗子            8
去衣花生        8
白蓮子            4
乾百合            2
白芝麻            2
砂糖                適量(12)
清水                適量
做法
1.          栗子用滾水煮約5分鐘趁熱去衣沖乾浄備用
2.          百合、蓮子分用清水浸約1小時,中途換水兩次或以上
3.          花生洗浄,白芝麻洗浄去砂瀝乾水備用
4.          水適量加入花生先煲半小時,加入蓮子再煲半小時
5.          加入栗子、百合和芝麻再煲半小時,加入砂糖煲至糖完全溶便成
貼士
可隨意加入欖仁、瓜子、銀杏等自己喜歡的果仁及煲熟的雞蛋或鵪鶉蛋


10 則留言:

  1. 回覆
    1. 對呀!蓮子白合清心安神,食咗好瞓啲!

      刪除
  2. 呢種糖茶落足料,剩係想下,都感到清甜潤喉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部食材都對身體有益,清清地真係好味!

      刪除
  3. 呢款糖水,特別之處係加芝麻,一定好香。

    回覆刪除
    回覆
    1. 全部食材都對身體有益,我好鍾意D芝麻,落多D!

      刪除
  4. 哈哈! 每一次我睇到你這碗糖茶都以為是放米一起煲原來是芝麻能想象到口感應該好香

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係糖水,剩係水,好清架。有人鍾意放粉絲,我唔鍾意,破壞晒清的口感。

      刪除