2019年11月27日 星期三

豬手

不久前話豬肉貴
少買來吃
買餸見到隻豬手好靚
忍唔住又買喇
真係好貴
九十幾蚊隻豬手真係唔值
結果整咗




10 則留言:

  1. 我喜歡食豬手,特別酸酸甜甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀,隔得耐冇得食,貴都買番餐。

      刪除
  2. 見到那些薑都爆到香喷喷肯定啲豬手好好食,又引起我的食慾啦! 我要㖭飯 :)

    回覆刪除
  3. 係呀!煮甜酸野我都會落多D薑,甜酸味好開胃。

    回覆刪除
  4. 我也吃過話梅豬手,另有風味。不過我還是喜歡花生炆豬手。

    回覆刪除
    回覆
    1. 花生炆豬手,傳統風味,百吃不厭!

      刪除