2019年11月11日 星期一

買新觧豬肉送壽桃麵

自從端午節前開始
豬肉價格不斷攀升
當然少咗人買啦
有連鎖肉店出招
買新鮮豬肉送壽桃麵
買滿七十蚊送壽桃麵一包
豬肉太貴當然少買了
但要煲湯不能不買的
所以每兩三日我就有一包麵進賬
越來越多總要消耗一下
煮半包做個早餐
這是幼麵
煮6分鐘撈起放入上湯
口感剛剛好
其實是不錯的呢





12 則留言:

  1. 以前牛肉比豬肉貴,但世界輪流轉,估唔到依家豬肉得到平反。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!有位食評家戲言:吃不起豬肉,我吃美國牛排好了。

      刪除
  2. 這牌子的麵見過但從未買過,見你碗麵好似唔錯喎!清清地好食,粥粉麵飯是我的至愛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好食嫁!陸姑都話不錯的!你買黎試下。

      刪除
  3. 呢款我未買過,而豬肉都好耐冇買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得不錯的,豬肉我只買來煲湯。

      刪除
  4. 回覆
    1. 實在太貴,除煲湯之外,我買凍肉。

      刪除
  5. 豬肉真係貴咗好多,我都係久不久才買來做餸。
    不過,就買多咗菜肉包、燒肉飯來吃。昨天買咗一隻凍的德國鹹豬手回來,今天會煮。

    回覆刪除