2019年11月17日 星期日

燉奶

大少買咗盒奶回來
聲稱含有較高脂肪
叫我試下有乜特別
我試下燉奶
不覺得特別香
遠遠不及水牛奶
大良燉牛奶
但現在已經買不到大良牛奶了
好過冇得食







材料
鮮奶500克  砂糖100克   雞蛋白3隻

做法
  1. 鮮奶加入砂糖煮至微滾,糖溶,放涼備用
  2. 蛋白略打散,加入牛奶打勻,用網篩隔過
  3. 燒開水放入碗,注入牛奶
  4. 大火燉10-12分鐘,記得鍋蓋留一條縫
  5. 篤入一枝牙簽,可以直立表示熟了




12 則留言:

  1. 好滑呀
    我記得呢隻牌子牛奶,話係比較純正。

    回覆刪除
  2. 又有甜品食啦!好滑👍!睇到我都心郁郁我肯定一碗唔夠食呢!

    回覆刪除
  3. 燉牛奶這個主意好喎! 等我有閒時都去整番次試吓先。
    我去過順德吃過一次雙皮奶,不過最近聽講話冇咗牛場,都冇得做啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉阿姨,用保利牛奶燉已經不錯了。
      大良現在沒牛場了,雙皮奶已經不好吃了,自己燉這個反而有保障呢!

      刪除
    2. 是的,您說得很對 !

      刪除