2013年12月29日 星期日

舊屋的家當

雅虎卜準時關閉
12月27日舊屋已經消失
舊屋的家當
之前大少幫我備份
為方便我返去尋寶
搵左間迷你倉
如果大家有興趣去我舊屋
 

21 則留言:

  1. 好嘢! 我正後悔沒有copy你的舊食譜, 我想搵賀年糕點, 謝謝, ^v^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!有需要就去搵啦!吾使客氣。

      刪除
  2. 真係好啦,唔會唔見哂你的食譜,是我的損失.

    回覆刪除
  3. 哈哈!想唔到你咁先進,用有迷你倉嚟擺存貨 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝年青人!睇得電視多,知道有迷你倉喱樣野嘛!

      刪除
  4. 師姐,真係方便大家,謝謝!( ....早知之前我唔駛下載你的食譜啦!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝師姐讚賞!也方便自己嘛!
      多謝你喜歡我的食譜!梗係有私家食譜好啦,吾使上網都有得睇嘛!萬一迷你倉又.......我去搵你。^o^

      刪除
  5. 倉租貴唔貴,有冇廿四小時保安......咭咭

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!倉租全免,保安就......咭咭

      刪除
  6. 好多謝您呀,為我們諗得咁周到。

    回覆刪除
  7. 翠兒姐~上星期想過去您blog~取經~,吓,係喎~yahoo摺了,幸好您保存~秘笈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Maggie姐,吾係乜野秘笈,有興就去搵啦。

      刪除
  8. 翠兒姐, 我都有搬啲舊野過去weshare, 算係搵多個地方.....佢地好快就搬好晒啦! 我都有post係果邊, 試下好唔好用! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我地都算係街坊呀,你畀個地址我去探下你啦,我仲未有更新過個卜,吾多識用又吾係咁得閒去研究,容易用嗎?搵你教下我先得喇。

      刪除
    2. 係呀, 又做街坊啦! ^^ 網址係: http://www.weshare.hk/songbird
      都係搵個地方放啲舊資料咋.....至於post啲野就淨係識上載啲相, 同之前差唔多, 都係就咁用, 可能仲有其他功能但我都係摸索緊!

      刪除