2022年11月24日 星期四

火腩豆腐

 豆腐是一道很下飯的菜式

做法又簡單

我家中常備一盒豆腐

今次就做了火腩豆腐




材料   豆腐一盒   火腩適量   浸發冬菇適量

料頭   薑  蒜頭  乾蔥(喜歡辣的朋友,加指天椒2隻)

調味料   鹽、糖、生抽、蠔油各小許(喜歡辣的朋友,用豆瓣醬代替鹽更惹味)

做法

  1. 預備一大碗滾水,加入一大匙鹽,老抽一小匙攪勻,豆腐切碎,加入水中浸10分鐘
  2. 燒熱鑊下油,爆香料頭,加入火腩、冬菇中火炒香,加滾水適量,加調味炆約5分鐘
  3. 試味調味,加入生粉水,豆腐瀝乾水加入,煮約2分鐘上碟,加入蔥段或蔥花
火腩有鹹味,調味時要小心減輕鹹味
如果用街市豆腐,炒香火腩冬菇,加入一齊炆,不用步驟1,切碎便可
調味料可隨意加入自己喜歡的醬料



8 則留言:

  1. 其實我好喜歡食燒肉,燒肉燜豆腐或冬瓜,我都鍾意。

    回覆刪除
    回覆
    1. EE:在英國買燒肉無香港咁方便了,一次買多少少,一部份留來炆餸啦。

      刪除
    2. 小月:我炆餸喜歡加少許燒肉,香D又多種口味夾下。

      刪除
  2. 謝謝指導。 往日在本區可以吃到有水準的豆腐火腩飯,自從發生疫情,有些食肆結業或是易主,水準都下降了。
    現在想吃 “豆腐火腩” 惟有自己煮了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉阿姨不必客氣,我只是記下方便自己,家常餸菜好簡單易煮,大家分享,有興趣試下啦。

      刪除
  3. 最喜歡這種莱餚,大馬站的煮法看到了就會點來吃。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喱道菜樣樣有D,無咁單調,真係幾好食架。

      刪除