2022年11月12日 星期六

冬菇蒸雞

 雞是我家雪櫃長有的儲備

去超市買隻冰鮮雞

回家切開兩邊洗淨一邊放冰格

另一半當天吃或隔天吃

可以做一個例牌

今次做蒸雞

快捷妥當好味道






材料   雞半隻   冬菇四隻(已浸發)

做法

  1. 雞先解凍,加一湯匙鹽加少量水浸洗,再用清水洗淨瀝乾水斬件備用
  2. 冬菇一開二切開
  3. 雞件加入薑汁酒,半茶匙鹽,一茶匙糖,半茶匙生抽,胡椒粉少許用手抓勻
  4. 加入冬菇抓勻,加一茶匙生粉抓勻,最後加入生油適量輕輕拌勻上碟
  5. 水滾大火蒸約8-10分鐘,加上少許蔥段便可

我習慣有空浸發幾両冬菇,分開包裝放雪櫃冰格,隨時可用
師傅教落,用淡鹽水浸過冰鮮肉類可去除雪味,洗得更乾淨
雞件上碟最好是一層過,不要疊起,蒸雞時間看雞件的大小決定,剛熟最好

4 則留言:

  1. 隻雞買得好靚呀,現在超市很多品種的冰鮮雞,花多眼亂,有時都唔知買那種好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月!現在真是很多品種的冰鮮雞,先憑你的直覺,喜歡邊隻買邊隻,之後輪住試多幾款。

      刪除
  2. 我係香港都係買冰鮮雞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得冰鮮雞鴨都有鮮味,價錢又親民,我鍾意呀。

      刪除