2022年11月14日 星期一

煨番薯

 

昨天買到很靚的番薯

冷落了氣炸鍋一段日子

就來玩下烤番薯

效果比用焗爐更佳

有如街邊小販用大油桶煨的一樣

香噴噴離晒皮

又香又甜又好吃



材料

番薯適量(兩磅)    浸10分鐘洗乾淨瀝乾水

做法

放入氣炸鍋,200度30分鐘,如果再大個加點時間。


10 則留言:

  1. 我都有氣炸鍋,等我都試吓先,謝謝分享﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使客氣!試下啦,真係好食架。

      刪除
  2. 焗得好靚呀,我早排見有炒栗子檔,有得賣,當日天氣較涼,焗番薯好香,忽然好想食,便買了一個番薯,和半磅栗子,竟然用了近七十元,最可憐係回家才發覺番薯好似冇洗過,很多泥在皮上咁,唯有切開祇吃了少少內面的便掉了,而D栗子仲差,乾憎憎,反為跟你的食譜,自已焗仲好食好多,以後都唔會再賣街檔的啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月,自己整啦,氣炸鍋整到,焗爐又得。
      咁貴買到失望,真係洗錢賺激氣。

      刪除
  3. 我的氣炸鍋退休後,我改蒸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 蒸都一樣好食架,烤就有燒烤香味。

      刪除
  4. 焗番薯好味😋氣炸鍋好方便。

    回覆刪除
  5. 我上星期往街巿,見賣蕃薯的檔口不多,似乎未到候。我又無諗過用氣炸鍋焗蕃薯喎,真係要揾日試下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 氣炸鍋焗番薯非常方便又好吃,快D試下啦。

      刪除