2022年11月7日 星期一

蘿蔔炆牛腩

 以前每年都炆幾次新鮮牛腩

後來牛肉加價至過百蚊一斤

牛腩也成百蚊斤就沒買了

近來路過凍肉舖見人買牛腩

我又買兩磅試下

效果不錯

最好是價格親民

兩磅牛腩加一個蘿蔔才五十多蚊

好味又抵食呀




材料:牛腩2磅   白蘿蔔1個   薑適量   陳皮2角   八角3粒   冰糖2粒

料頭:乾蔥   蒜頭

調味料:辣豆瓣醬1湯匙   柱候醬1湯匙   蠔油生抽適量

做法

  1. 蘿蔔去皮切件(可切角),飛水備用
  2. 急凍牛腩解凍,切成幾大舊(牛肋條原條即可)
  3. 凍水加入薑蒽酒,加入牛腩,水滾起計15分鐘,倒出沖水洗淨,切成小塊
  4. 下油起鑊,爆香薑片(厚切),下料頭慢火爆香讚酒,加入豆瓣醬、柱候醬慢火炒香
  5. 加牛腩冰糖慢炒至吸收醬料,加滾水至浸過面,加入陳皮八角,中慢火炆約一小時
  6. 加入蘿蔔,炒勻再炆約20分鐘,熄火焗20-30分鐘至九成腍
  7. 開火再炆至啱腍度,取出八角棄掉,試味,加少量蠔油生抽糖至合味道,收汁上碟
這次買的是牛坑腩,比較牛肋條耐火,炆牛腩要腍度適中,有少少咬口,裡面要腍才好吃。
這是我家庭式做法,以前只加柱候醬,今次加了豆瓣醬更好味。
炆牛腩要加粒冰糖,我小時候家中炆牛腩加青木瓜,目的都是令牛腩快點腍。


12 則留言:

  1. 牛腩好吃,十分受歡迎,請問要炆多少時間,牛腩才會腍?

    回覆刪除
    回覆
    1. 各個部位的牛腩炆到腍需時不同,一般要炆1.5-2小時或以上,起馬要筷子篤得入,牛腩炆到咁上下熄火焗一下更易腍和入味好吃,還有腍度按個人喜好加減炆的時間。

      刪除
  2. 好吸引呀,我也喜歡炆牛腩、羊腩,但近來都是買急凍的,正如你話,新鮮太貴了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小月,你說得對,太貴可以食急凍,羊腩我也是買急凍。

      刪除
  3. 原來有急凍牛腩買,價錢吾貴,牛腩好食呀,請問有無食譜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝到訪!急凍與新鮮的價錢相差好遠,我已加入食譜。

      刪除
  4. 兩磅牛腩加一個蘿蔔才五十多蚊,好抵食呀!我昨日在超市買牛肋條一包約一斤都要$59呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 超市的貨物企理好多,但比較貴。我買凍肉舖掛起來賣的牛坑腩,要幾多割幾多,25蚊一磅,一包包的牛肋條貴些。

      刪除
  5. 香港肉越來越貴,我好早已經在凍肉鋪買肉,亦試過買牛腩,真係唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!豬肉牛肉,活雞太貴,很多人都改吃凍肉。

      刪除