2021年6月24日 星期四

雜菌海鮮湯

 天氣熱無乜胃口

我喜歡煮湯餸

買兩種菇菇

加點綠色今次落絲瓜

海鮮類有乜落乜

通常魚蝦魷魚

雪櫃有包帶子就加幾粒

可以用清雞湯或魚湯

輕輕鬆鬆又一餐






6 則留言:

  1. 雖然清清地,但都好多材料喎,一定好鮮甜。

    回覆刪除
  2. 很受歡迎的雜菌海鮮湯,很開胃!

    回覆刪除
  3. 我諗這個湯加入米粉,河粉都好好味,夏天好啱,我噚日煲咗韮杞豬肝瘦肉湯,韮杞,芫菜是人家自種的送給我,自己怕打理乜都冇種,園子𥚃種花草樹木就多都係請人來打理,哈哈!我好懶!

    回覆刪除
  4. 九杞豬肝湯好野呀,清熱明目。
    我鍾意種植,可惜沒有園子。

    回覆刪除