2021年6月5日 星期六

炒蜆

 我和屋企人都喜歡食炒蜆

間中我會炒一次開心下

我喜歡花甲

薄殼多肉

今次買一斤

好足稱炒起一大碟

美味呀



材料
花甲一斤
料頭
薑蓉、蒜蓉、乾蔥蓉各一茶匙,紅椒一隻切碎
調味料
豆瓣醬3/4湯匙  桂林辣椒醬、蠔油、老抽各一茶匙  糖2茶匙  酒約一湯匙

做法
先讓花甲吐沙,洗淨瀝乾水
燒滾水,落花甲攪勻,開口即夾起,最後有不開口的棄掉,留起一碗水
燒熱鑊下油,炒料頭,下花甲炒勻讚酒
加調味料快炒,加入煮蜆水適量,煮滾埋獻上碟


8 則留言:

  1. 每次睇到你炒花甲好想食,但我們這裡冇得賣,只有蛤蜊又大個殻又硬唔好食炒唔入味,睇到都知道你這碟有汁好好味👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞,不過真係好好味!
      我又羡慕你可以買到又平又靚的青口、蟹....

      刪除
  2. 好味道喎,簡單易做,正呀!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 對呀!大少仲問我乜咁大粒肉?

      刪除