2021年6月1日 星期二

芋頭扣肉

 芋頭本是下價食材

但製作得宜

便可以登上大雅之堂

荔芋頭扣肉

便是一經典菜式






12 則留言:

  1. 請問鴨肉要蒸幾耐先至熟得透?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估計你講成隻鴨蒸,對嗎?
      都要睇鴨的大細,基本上蒸45分鐘熟,可以用筷子篤下肶位,無血水出即是熟。
      我整酸梅鴨有時都用蒸,屋企人喜歡食腍D,我會蒸夠一小時。

      刪除
  2. 回覆
    1. 我好鍾意食芋頭。先炸一炸,可避免煮爛。

      刪除
  3. 芋頭扣肉似乎是絕配,想起食指大動。

    回覆刪除
  4. 我之前剛整了芋頭扣肉好好食,尋日又整咗梅菜扣肉都係好正,以前唔識滾油下腩肉去炸好危險現在改為凍油下腩肉慢慢火蓋上炸,皮炸得酥化

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都喜歡芋頭扣肉!仲有好介紹,謝謝分享。
      我這砵家常便飯吃的,沒走油了,出水算了,所以顏色不美,如果請客,我會做足工序的。

      刪除