2021年6月18日 星期五

豬扒

 有人問我豬扒飯的豬扒做法

原來我沒出過豬扒的網誌

我喜歡買梅頭扒

買成大塊的自己切

我會稍切薄一點




可以做洋蔥豬扒
鮮茄豬扒
黑椒豬扒等

材料
梅頭豬扒三片(約300克)
醃料
A  鹽1/2茶匙  糖1茶匙  雞粉1/2茶匙  麻油、胡椒粉少許  薑汁酒1茶匙  清水2湯匙  
B  全蛋1/2隻  生粉適量
做法
  1. 清水浸過豬扒面,加入1/2茶匙梳打粉攪勻,浸約30分鐘以上
  2. 豬扒沖水至乾淨,瀝乾水並用廚房紙吸乾水份,用刀背輕輕刴下備用
  3. 醃料A放在大碗內攪勻,放入豬扒,用手爪勻,最後加上一湯匙生油醃一小時以上
  4. 煎之前加上蛋液拌勻,沾上生粉
  5. 燒熱鑊加多點油,落豬扒,煎至微黃反面,另一面煎至微黃再反面,煎至兩面金黃色,筷子可以穿過,無血水出表示熟了,可以上碟,不要煎得太乾

10 則留言:

  1. 我好鍾意食豬扒,好味道。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 我都鍾意架,以前小朋友細,真係經常整豬扒。

      刪除
  3. 兩份豬扒好靚,睇見都想食

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞!小朋友細個鍾意食豬扒,經常整。

      刪除
  4. 這個煎豬扒真係好多食法,我好鐘意用來整洋蔥茄汁焗飯好好食㗎!🤤

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!焗飯好味,用糖醋汁也好味...

      刪除