2020年8月9日 星期日

糖醋排骨

最近買豬肉送醬料包
我平時不用這些
但是送的當然來者不拒
都要想辦法用咗去
買些金沙骨
試下煮糖醋骨
排骨先出水
薑片蒜頭和乾蔥起鑊
炒一炒讚酒
加水加醬料包
試下味覺得不夠味
再加些鎮江醋喼汁魚露
最重要是加些冰糖
慢火煮約一小時
好香好好味
骨要有少少肥的更好吃






14 則留言:

  1. 排骨很有肉。 如果我見到呢個醬料賣,我會試下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 金沙骨係凍肉舖買,真係好好肉。李錦記醬料包,我諗中超會有得賣。

      刪除
  2. 方便醬料我也試過,夠方便,但味道未必太適合。
    糖醋排骨,很開胃!

    回覆刪除
    回覆
    1. 方便醬料包我唔會用錢去買,糖醋排骨真係好味開胃,自己做主要用糖醋,加點其它調味到自己認為好味便成。

      刪除
  3. 啱我食呀,我都唔會買呢種醬包,但免費又唔好嘥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前送壽桃麵,最近送醬料包,免費就不要拒絕囉。

      刪除
  4. 啲醬料好啱我呢啲唔多識煮餸嘅人,我前天買了個氣炸鍋,相信整糖醋骨都唔難啩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好講笑啦,你入廚幾十年,經驗豐富。氣炸鍋最近大熱呀,聽講好使好用,電視節目都日日介紹,我都想買返個玩下呀!

      刪除
  5. 天熱做呢味菜式,好開胃呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀小月,夏天菜式,酸酸甜甜的好開胃呢!

      刪除
  6. 這個醬料包都幾方便,睇落又唔錯喎!我也買到這醬包下次要試吓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 醬料包又真係幾方便,不過自己調也不難,一定啱自己口味,還慳好多呢。

      刪除