2020年8月23日 星期日

朱古力蛋糕

轉咗新版
我有機會唔識寫了
趕在今天出多一篇
某天大少話乜唔整朱古力蛋糕
好直接咁答道
我唔食......
佢話我鍾意食呀
咁就整啦
我好耐之前整過
冇難度






  



家裡沒有黑朱古力
用了100克朱古力粒
焗時已經一屋朱古力香味

材料
黑朱古力100克   粟米油3湯匙   牛奶60克   砂糖100克   低筋粉100克   雞蛋6隻
做法
  1. 牛奶加熱倒進黑朱古中,隔水座溶,低粉過篩備用
  2. 雞蛋分開蛋黃、蛋白
  3. 蛋黃加入粟米油攪勻,加入朱古力漿拌勻,加入低粉拌勻
  4. 蛋白打起大泡,分兩次落糖打發
  5. 取1/3蛋白霜加進麵糊拌勻,再倒回餘下的蛋白霜中拌勻
  6. 倒入已墊牛油紙的焗盤中,掃平面,輕敲兩下震出氣泡
  7. 放入已預熱的焗爐中間層,上下火180焗約40分鐘
  8. 出爐即脫模晾涼



17 則留言:

  1. 我都聞到呀,包装得咁靓,是送给我嗎?(^^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 小月你好呀!送畀你架,不過要自己拎呀!(^^)

      刪除
  2. 看見蛋糕很綿密,未吃已經知道好吃了!
    我已經用緊新版,不困難,加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!真的很好吃!
      謝謝鼓勵,我會努力!

      刪除
  3. 回覆
    1. 嘩! 你整每一款蛋糕内外都咁靓,羡慕死我啊!^O^

      刪除
    2. 過兩日再來睇,如果心急整看舊卜的連結。

      刪除
    3. 不用羨慕,你都可以做到的,其實都是千篇一律的做法,只是食材加以變動,幾乎每日都整,閉著眼睛也可以做出來了。

      刪除
  4. 翠兒,你喜歡吃蛋糕的家人有福了。
    編輯的新版不難,儘管試試看。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉阿姨鼓勵,我會努嘗試。
      我好開心有家人的支持,如果冇人食,我就冇得玩了。

      刪除