2020年8月21日 星期五

氣炸鍋

前一段日子見到氣炸鍋大熱
人人都說方便易用
最重要的賣點是炸食物不用油
還可以迫出食物中的油脂
吃得健康
結果我又多了一件玩具
急不及待試了幾款菜式
真係不錯呀











11 則留言:

  1. 好熱門,相信真係好方便。

    回覆刪除
  2. 氣炸鍋好好用,不經覺我用了幾年了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好先進呀!我落後了,真係好好用!

      刪除
  3. 好似我呢啲唔懂使用烹調工具嘅人,只要將食物醃製好,擺落氣炸鍋內,就干手淨腳,十分方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 年青人你又謙喇,你乜都識,不過氣炸喎真係好方便。

      刪除
  4. 睇见好似幾方便哦! 我無氣炸鍋因以前一有新玩具就買家裡依家好多笠笈,有唸過想買但又怕

    回覆刪除
    回覆
    1. 你一定要諗下買氣炸鍋,因為好方便,省時間,效果好!

      刪除