2020年8月4日 星期二

流心蛋

最近雞蛋平咗
最抵買過20蚊一盤
啡色泰國蛋
大少教我做流心蛋

雞蛋洗淨浸下水回溫
滾水落蛋
大火煮六分鐘
撈起浸凍水
去殼後浸滷水
我冇滷水浸下瑞士汁
都唔錯喎








16 則留言:

  1. 流心蛋好靚呀!
    我比較怪,喜歡食熟透的蛋。

    回覆刪除
  2. 黃澄澄流心.....很吸引!我又試吓做先。

    回覆刪除
  3. 流心蛋做得好靚,不太流,又唔係熟。時間很難控制呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!所以要滾水落,保障計時準確。

      刪除
  4. 好靓呀!但我都係唔敢食未熟哂的蛋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!今次又差D入唔到您的blog,佢話己轉新程式,我要轉回舊桯式才入到,可能遲D我又入唔到了

      刪除
    2. 多謝小月!你要煮多五分全熟喇。

      刪除
    3. 我未轉新程式呀,我唔慣新程式,盡量用到最後才轉。

      刪除
    4. 我都冇轉,因我都唔識。

      刪除
    5. 有一日自動幫我轉咗新新程式,我完全唔識用,睇下可以轉舊式,即刻轉返舊式,見步行步,到時先算。

      刪除
  5. 翠兒:好开心得知你會轉用新方程式继續和大家分享!希望轉了之后可以入到你的blog

    回覆刪除
    回覆
    1. 我會盡量試下,如果真係攪唔掂都冇辦法。

      刪除