2020年8月13日 星期四

烤雞翼

見街市油雞檔有叉燒色的雞翼
我又試下
用醃叉燒的方法醃雞翼
烤起來有叉燒的香味
加多個薯仔一起烤
加幾條菜就是一個餐
飯都免了









材料
雞翼  薯仔   西蘭花
醃料
叉燒醬、海鮮醬、砂糖、玫瑰露酒各一湯匙,油、麥芽糖各一茶匙
做法
  1. 雞翼解凍洗淨瀝乾水,加入醃料醃一小時或以上
  2. 薯子去皮切塊,放滾水中煮約5分鐘瀝乾水加少許鹽拌勻
  3. 烤盤墊上錫紙,先放入薯仔,再放上雞翼,烤至兩面金黃色
  4. 西蘭花加點調味炒熟,隨喜好上碟

14 則留言:

  1. 我最近買咗個氣炸鍋,烤雞翼十分容易。在不需要用油的情況下,連豆腐都可以烤到金黃色。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係咁開心!我都要盡快買番個玩下先。

      刪除
    2. 真係乾手淨腳,操作簡單,容易清潔。

      刪除
    3. 我都買了,容易清潔都係一個重點。

      刪除
  2. 我好喜歡食雞翼,點整都好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對!雞翼點整都好食,又快捷妥當!

      刪除
  3. 雞翼都係自己煮先好食。 薯仔索哂味,好好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雞翼咁易整,自己整都好方便,薯仔真係好好食呀!

      刪除
  4. 真的色香味齊,薯仔代飯,正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝讚賞!薯仔好好味架,食咗唔使食飯喇。

      刪除
  5. 翠兒:好介绍 ^O^ 有時都唔知煮乜,這鸡翼「快靓正」你焗到颜色好靚,睇到有点肚餓添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮雞翼最方便快捷,點煮都好食。

      刪除