2020年7月3日 星期五

黃金炸蝦

雪櫃有四隻大虎蝦
趁二人餐吃了吧
試下炸蝦
上網找食譜
喜歡這個黃金炸蝦
就試下啦
又香又脆又好味
原來好睇又好吃啊







  


材料
大蝦4隻   雞蛋1/2隻   低筋粉40克   水適量   麵包糠適量

做法
  1. 大蝦去殼留尾,洗淨去腸,吸乾水份,在腹部斜刀界三刀至一半位置,加少許鹽、胡椒粉拌勻,拉直備用
  2. 低筋粉篩過,加入蛋,再加入適量水攪至麵糊狀
  3. 大蝦先沾上麵糊,再沾上麵包糠
  4. 中溫油,炸至金黃色瀝乾油上碟


6 則留言:

  1. 回覆
    1. 這個又香又脆,好吃又冇乜難度。

      刪除
  2. 翠兒:咁啱先幾日我炸的鸡扒方法和你差不多,不過我先將鸡扒沾上干粉后再沾上蛋液然后沾上麵包糠,我都係上網找的,香口嘢我都钟意食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常沾麵包糠也是你的方法,今次特別些是先沾麵糊,比較容易沾上麵包糠。

      刪除