2020年7月6日 星期一

食平D之二人餐

開講有話辛苦搵埋自在食
有時會花點心思
不計成本
做個精美的菜式滿足下自己
大部份時間可以很簡單
也同樣是美食啊
看電視訪問到貧窮
總是離不開去買份魚仔
我今餐就是貧窮餐
不過我覺得是好吃的
廉價美食





 

食材
馬頭魚一份15蚊   雞翼4隻6蚊   西蘭花一個5蚊
做法
煎馬頭魚   瑞士汁雞翼   清炒西蘭花


10 則留言:

  1. 食物不論平貴,最重要懂得烹調,簡單如煎魚,也要有一定的技巧,才能將一條魚完整無缺的煎好上碟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝年青人!真是不論平貴,最緊要好睇又好食!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我都覺得好抵食,去D漁民檔買,好新鮮,一份有12両。

      刪除
  3. 魚魚煎得好靚。
    我以前都喜歡買馬頭仔,其實平民都可有美食
    不過,要同人比較就會失去好多做人樂趣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE!煎香馬頭魚好吃,肉質嫩滑,有鮮味。

      刪除
  4. 回覆
    1. 過獎過獎!陸姑娘氹得我好開心!多謝你!

      刪除
  5. 平有平食,貴有貴食。總之就要好食。 我自己都係食平的,貴的留比人請我食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講啱,總之要好食。自己食平D,有人客就游水海鮮。

      刪除