2020年6月27日 星期六

法式焦糖燉蛋

買咗一公升忌廉
整咗個紅豆慕絲蛋糕
剩下的要盡快用去
最好就是做法式燉蛋
以往我用梳乎厘杯
今次特別之處是用了專業的器皿
這些杯特點是比較淺
表面積大了焦糖多了更好吃
食譜請看法式燉蛋










以前經過朗豪坊有間專買這法式燉蛋的店
幾十蚊碗冇乜人幫襯已經執咗好耐
早幾日大少買了四碗回來
目的係畀D碗我
大啲那隻是早年細少去法國旅行帶回來給我的
多謝大、細少送我的愛心禮物
食多碗喇支持我呀
下圖是買回來的


10 則留言:

  1. 香甜脆的口感令人難忘。
    大、細少的愛心禮物,表達支持、欣賞母親手藝,又添美食口福,雙贏!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝陸姑娘!你真係好了解我!
      多謝大、細少長期的支持,又懂我心意!如果沒有試食官,我又邊有得玩呢!

      刪除
  2. 回覆
    1. 多謝EE!在家做,幾時食幾時燒焦糖,脆卜卜好味道。

      刪除
  3. 回覆
    1. 這個甜品,高貴又好吃,可以做宴客的飯後甜品。

      刪除
  4. 碗靚甜品更正,好想食:) 笑死人!我一直唔敢用火槍所以有幾次整過放番入焗炉开上火再焗至蕉黄,结果蛋变得老哂,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你個方法,我都聽人講過,乜原來唔得架。試下玩火槍啦,玩開有癮。

      刪除