2020年6月19日 星期五

醬炸麵

疫情之下泳池關閉了幾個月
讓我的恆常運動少了去處
早上時間充裕了
心思思當然是搵食啦
試下炸醬麵
我喜歡粗條生麵
拌食通常是用青瓜甚麼的
但我雪櫃沒青瓜只有白菜仔
也不錯啊
主角是炸醬
那天看肥媽節目
她說每個家庭都有一款醬
屋企人喜歡食乜就用乜
切粒切條絞碎隨喜
醬料有辣有唔辣
配料隨意煮多點放雪櫃隨時可食
講明炸醬一定用多點油
煮約45分鐘便成





10 則留言:

  1. 我也喜歡粗條生麵,有咀嚼口感。
    我喜歡炸醬,是酸辣中帶微甜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥媽講得啱,混醬只要自己喜歡的口味,隨意配搭便可。

      刪除
  2. 呢個醬相信撈烏冬米粉都一樣好味喎。

    回覆刪除
  3. 中學時代有間食店既炸醬麵好好食架, 時時午餐去食💗

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真幸福,午餐能找到自己喜歡的食物。

      刪除
  4. 回覆
    1. 肥媽講得啱,混醬只要自己喜歡的口味,隨意配搭便可。

      刪除
  5. 回覆
    1. 係呀!可惜我最近家事繁忙,只去過兩三次。

      刪除