2016年4月18日 星期一

法式燉蛋

一公升忌廉用極都吾完
問大家整乜食好
一至讚成法式燉蛋
因為這個甜品
有得玩有得食
人人都爭住玩火槍
咁就燒番自己果杯啦
小心呀
燒焦就會苦架





  




食譜請看

今次吾用焗爐
用水燉一樣美味

20 則留言:

  1. 哈哈!唔講都唔知燉蛋都有咁多式!又港式又法式!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!喱個法式焦糖燉蛋好香好好味架!

      刪除
  2. 翠兒您好,我是tiger303很久沒聯系,找得你很苦啊,我將20號到港,期望訂購你的太極曲奇作4月24-27亞洲各國來港培訓國家隊的歡迎禮物,詳情請電路人R(Raymond)94005106,他將代我轉述讓您了解的,謝謝!(我HK#59958919)

    回覆刪除
    回覆
    1. 師傅你好呀!自從雅虎執左我地失去聯系,好高興又見到你來探我!
      謝謝你對我的出品太極曲奇的信任!不過作為歡迎禮物責任重大,翠兒家務繁忙,冇辦法幫到你,在此說聲對不起。師兄路人R做慣大制作,我想他能幫到你的,祝你旅途愉快!

      刪除
  3. 回覆
    1. 喱個真係好正,宴客我也喜歡用這作甜品。

      刪除
  4. 用水燉都滑一滑,好勁呀.
    我次次整都係佢地玩火,我好怕支火槍咖,我試過買了一支用打火机做燃料,我就敢用,不過用幾用就壞咗了>o<

    回覆刪除
    回覆
    1. 用水燉快過用焗爐焗,一樣滑架。
      原來好多人都鍾意玩火槍架,試過有客人問可吾可以自己燒焦糖,梗係得啦。

      刪除
  5. 回覆
    1. 哈哈!想當年買枝火槍我都掙扎左好耐,因為吾係經常要用嘛。

      刪除
  6. 點解要燒?唔燒唔好玩還是唔好食?咭咭!包拗頸

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咁既:首先燒係好玩!其次燒左焦糖又香又脆好食好多架!當然吾燒都好食。

      刪除
  7. 係呀, 1公升 cream好難清,但500ml又唔抵,我會整木糠、雪糕、pancake...原來仲有燉蛋,謝謝分享。。。。btw, 你次次啲包都好靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 法式焦糖燉蛋,好味架,你試下啦。
      我都整左雪糕,又加D落去搓麵包,好食D架。

      刪除
  8. 蛋好滑,加埋焦糖,好味到不得了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯呀惠惠!有忌廉真係好味到不得了。

      刪除
  9. 有得玩,有得食,雙贏!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯!對我來講,有得玩都好重要架!
      謝謝陸姑娘帶我遊土耳其!

      刪除