2016年4月11日 星期一

南瓜煎堆仔

不久前整過煎堆仔
好食到上癮添
雪櫃有舊南瓜
就整南瓜煎堆仔
可能加左南瓜蓉的關係
更加煙韌軟熟
好吃好吃












材料
糯米粉150克  砂糖65克  南瓜蓉120克  泡打粉1/4茶匙  梳打粉1/4茶匙  油少許
白芝麻適量
豆沙160克

做法
  1. 南瓜去皮切件蒸熟壓成蓉
  2. 皮材料全部搓勻成軟滑麵糰,分成16等份
  3. 豆沙分成16等份
  4. 一份皮包入一份豆沙搓圓
  5. 噴上水滾上芝麻,按實搓圓
  6. 溫油落鑊,中慢火待粉粒浮起便輕輕按壓,邊炸邊壓,炸至金黃色便成


心得
各種南瓜的含水量不同,南瓜蓉的份量請自行調節
每粒40克便可做到粥舖賣的大小規格
每次按壓後必須等發大變圓才可再壓
按壓不可太大力,否則壓爆漏氣就不會再發大

12 則留言:

  1. 見到就想食,但如你所說,除了南瓜蓉,不知可否用番薯蓉又或其它的呢?
    真係愈睇愈覺得好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 番薯蓉我食過好多次,好好食,南瓜蓉一定好食!

      刪除
    2. 謝謝如心兄讚賞!南瓜煎堆仔真係軟糯好吃的,得閒做半個份量玩下啦。
      番薯比較乾身,我未試過整過煎堆仔,但好細個已經食母親做的番薯棗,一樣是很好吃的點心,好多年前整過,你有空去我舊網誌看看有冇興趣。http://weshare.hk/129shuen/articles/1702651

      刪除
    3. 軒軒我未試過用番薯整煎堆仔,加左南瓜蓉做皮真係軟糯好吃!

      刪除
    4. 看過了,好靚呀!但點解唔見出面有得賣?

      刪除
    5. 多謝!我都未見過有得賣,只食過亞媽整和自己整的。

      刪除
  2. 好吸引呀,但家中D人唔食,所以唔會整,嚟睇完當食咗了,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 屋企人吾捧場就真係冇得玩架喎!送兩個你食啦,哈哈!

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝
      不好意思,漏咗你個留言未覆。

      刪除
  4. 煎堆碌碌,金銀滿屋。嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝惠惠!承你貴言!喱個仲好食呀!

      刪除