2019年6月3日 星期一

鹹肉糭2019

我喜歡包糉
三十年如一日
獨孤一味
五香鹹肉糉

幸運是我
我周五買五花腩
仍然貨源充足
任我挑選
買了二斤多才百幾蚊






  



 大部份做親善大使,準備出發了







16 則留言:

  1. 睇見都流哂口水!我好多年冇包粽了,親善大使你去那區送礼呀?等我攔途搵一隻食下都好喎,哈哈!
    係喎,D五花腩好靓,好似見到有皮?你連皮一齊包,效果好D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月!有機會請你食吖。豬肉我連皮架,我覺得好食D。

      刪除
  2. 好靚,料又多,流哂口水添!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝陸姑娘!唔係賣花讚花香,真係好好食架!

      刪除
  3. 你做親善大使,我都好想做個行運兒遇見你食一隻都滿足啦!嘻嘻!包得好靚D咸蛋黃是否自已醃呀!並祝端午節快樂!~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小滿!你住得咁遠,速遞畀你啦!
      買鹹鴨蛋取黃,喱度方便,唔需要自己醃。你有冇包糉呀?端午節快樂!

      刪除
  4. 翠兒:我今年跟家鄉習俗,不能包糭,雖然話外嫁女可以不跟,但因為是重孝,不包便算啦!係你到食隻先啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁,歇一年不包啦。我今年輕鬆一點,又包番,好彩早一日買咗靚豬肉。

      刪除
  5. 回覆
    1. 謝謝大夫到訪!謝謝讚賞!端午節快樂!

      刪除
  6. 翠兒, 祝闔府端午節愉快!
    好靚五花肉和咸蛋黃啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝愛詩祝福!也祝愛詩家庭端午節快樂!
      自家製作,一定真材實料!

      刪除
  7. 翠兒妳包的鹹肉糉好靚。我以前包的很醜樣,所以都很久沒有包糭了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉阿姨讚賞!工多藝熟,最重要是真材實料,自家出品有保障。

      刪除