2019年6月24日 星期一

一魚兩食

近日天氣太熱了
胃口欠佳
做個湯餸
容易下飯
買條游水鱸魚
起肉滾湯
魚骨加點辣椒醬蒸
也開胃呢







16 則留言:

  1. 湯一定很甜喇!翠兒你起魚肉好靚好像日本廚師起得一片片薄片「讚」是否刀一定要很利才可以做呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 湯好甜呀!有菇菇有絲瓜,好味呀!我屋企一把菜刀,前切後斬,又真係幾利架!

      刪除
  2. 翠兒好手勢,魚片起得好靚。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈!謝謝讚美!其實唔係好薄架,喱種魚太薄會散架。

      刪除
  4. 想唔到鱸魚原來可以咁樣煮,我剩係識用嚟清蒸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有老人家起肉唔使擔心有骨啃親,夏天我喜歡湯餸。

      刪除
  5. 魚肉起得好薄,好刀工呀!
    起肉滾湯一定很清甜了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝陸姑娘,其實我厚切架,喱種魚肉容易散,條魚生猛魚肉透明,誤導咗你,個湯真係好清甜。

      刪除
  6. 夏天煮湯餸,真係一個好提議!

    回覆刪除
  7. 魚、絲瓜、菇菇類都是我很喜歡的食物,謝謝妳的提醒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不客氣!這幾種食材加在一起,格外好味呀。

      刪除