2019年6月11日 星期二

滷水雞腳

我很少買雞腳
但我經常買冰鮮雞食
通常都先切去雙腳
所以冰格長期都有雞腳
用幾對做個小食
好味啊









材料
雞腳8隻
滷水:清水2碗,加入滷料隨意,鹽1湯匙,糖2湯,味精1茶匙,酒2湯匙

做法

  1. 清水2碗,加入滷料滾10分鐘,加入調味料煮溶熄火,最後加入酒
  2. 雞腳解凍,薑蒽酒出水沖淨備用
  3. 清水下雞腳(水要浸過雞腳),煮滾收到最細火,煮約30分鐘
  4. 倒出沖水至乾淨,剪去趾甲
  5. 煮滾滷水,放入雞腳,番滾熄火,浸約1小時食得


想吃爽口的,雞腳放入凍滷水,浸2小時以上至入味
可以先做到步驟4,放入雪櫃,食時把雞腳加熱沖水,浸滷水
也可以浸醉雞汁,或加泰式酸辣汁醃至入味

20 則留言:

  1. 我好喜歡食腳,但不敢多吃。

    回覆刪除
  2. 睇見都覺得好味,我喜歡稔的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!真係好味架!我都喜歡稔的。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我買三黃雞,所以連腳都肥嘟嘟!

      刪除
  4. 自己留起的雞腳特別衛生!

    回覆刪除
  5. 鷄脚我好少食,不過家人就好鐘意吃可能係時候要唸唸試學整吓啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 小滿你好呀!有頭像喇,仲好可愛添呀!快D出網誌啦!

      刪除
  6. 哈哈!你都唔係第一個叫我,身边的朋友時時都問我!真係【心有余而力不足】自己好多時深夜才有時間去整嘢食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 整好影相先,得閒慢慢先寫網誌。

      刪除
  7. 翠兒,謝謝妳的過訪 ! 真是無獨有偶,我也是很喜歡吃雞腳的。不過我弄得很簡單,汆了水之後,煮稔了點某隻豉油吃,就覺得很好味的了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝秋葉阿姨!翠兒是你粉絲,只是不善表逹較少留言。
      做食物只要滿足自己和食官,簡單就是最好的。

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    3. 謝謝翠兒的信任 ! 希望我文字上的固執是基於和平與善意的,不違背公義。
      *
      幸好我不會披起神聖宗教的外衣,去作出蠱惑狩獵粉絲的行為。阿彌陀佛 !

      刪除
  8. 雞腳我都喜歡吃,因為愛啃骨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我很少刻意去買雞腳來煮,間中食下都唔錯。

      刪除