2018年10月24日 星期三

油渣麵

以前住大角咀
早上經常去英記買油渣麵給囝囝做早餐
我開始買時大約七蚊一碗
之後慢慢加價
後來買是十蚊一碗
在洋松街一個樓梯底
由兩個女人經營
街邊只放了一張枱
很好生意的
到中午接放學經過
時常見到一些大叔在喝酒吃麵
後來舊區重建
聽講買了舖位
生意更好
有明星專程開車去幫襯的

我家間中會炸少量豬油
自然有靚靚油渣
今次突然想起油渣麵
我根據以前看見英記放在桌面的配料
略加修改
英記用冬菜但我家怕大蒜味改用菜甫
當然我的冬菇比佢靚
油渣是自家炸的
其他差不多吧
好吃的噢






材料
油渣  冬菇  菜甫  蔥各適量  上海麵一個

做法
  1. 冬菇預早浸發洗淨,咯加調味煮約20分鐘
  2. 油渣用滾水煮一下至軟瀝乾水備用
  3. 上海麵用滾水煮至軟硬適中,沖水備用
  4. 菜甫洗淨擠乾水切細,蔥洗淨切碎
  5. 燒滾上湯,加入上海麵及冬菇煮至麵入味
  6. 加入油渣略煮,加入菜甫熄火加蔥花



14 則留言:

  1. 好想食呀!以前後生唔喜歡,而家反而想食,但我冇機會炸豬油。

    回覆刪除
  2. 見到都胃口大開,我細時家裡炸好的豬油渣撈飯都好食㗎!睇到你的油渣好靚我們根本買不到豬油膏來炸唯有望梅止渴呢!:)小滿 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 我買一塊大油來炸,油又靚,油渣又靚。

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,自己炸執到正,香噴噴架。

      刪除
  4. 我都好耐冇食過油渣麵,好懷念啊!

    回覆刪除
  5. 我以前間中炸豬油,呢廿年都冇啦!
    小時候吃母親炸豬油淘飯又香又滑!
    我做媽媽的時間炸豬油香滑已遜色!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有炸架,整笑口棗和酥餅我一定用豬油。每炸豬油我家都有人食番碗豬油撈飯,有次仲叫裝一小盒送畀朋友添。

      刪除
  6. 好正喎!睇見就口水都流埋。

    回覆刪除
  7. 好正啊~ 好耐都無食油渣麵

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小安琪!油渣麵間中食下唔錯架!

      刪除