2018年10月11日 星期四

醃醎雞蛋

鹹鴨蛋隨時買得到
但鹹雞蛋就很難買了
見到如心師兄醃鹹蛋好容易
我就要學習喇
第一次先做六隻試下
師傅說要醃四十天
醃好放埋一邊等
今天偷看一下
見到一隻有點濕濕的
忍唔住打開睇下
好靚呀
與我端午節包糉的鹹蛋黃一樣呀
成功了
多謝如心師兄
請看如心師兄的高貴做法





  



材料
雞蛋   米酒   幼鹽

做法
  1. 雞蛋洗淨抺乾水
  2. 沾上米酒,滾上鹽,用保鮮紙包好
  3. 放在陰涼處等待40天
我只醃了36天,意外地打開一隻,已經完美了


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 師兄:整到好成功呀,一定要多謝你!

      刪除
  2. 翠兒:好靚呀!請問你用那種鶏蛋呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月!我都好開心呀!我隨便去街市買十蚊八隻,可能係泰國蛋。

      刪除
  3. 真係好靚喎等我試下先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下啦,又吾難整,真係唔錯呀。

      刪除
  4. 翠兒:你的鹹蛋醃得好靚戥你開心!我又係等緊我 d 醎蛋仔出世,我今次又是試新方法網上找到的只需醃十天不是乾醃的(10/19)便得,到時話你知成品如何?如果得我的荷花酥有着落喇!好心急!~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小滿!我等緊你D醎蛋仔出世呀,只需十天就更好喇,你要教我呀。

      刪除
  5. 醃咸雞蛋又幾得意喎!我揾日試下,好過去買咸蛋。

    回覆刪除
  6. 真係名師出高徒!

    做法

    雞蛋洗淨抺乾水
    沾上米酒,滾上鹽,用保鮮紙包好
    放在陰涼處等待40天

    我又試吓先。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝!你都試下啦,咁好玩效果吾錯!

      刪除