2018年10月18日 星期四

雲吞

我家中常有雲吞儲備
隨時餓了可以煮碗雲麵
諗唔到餸煮雲吞雞
有時買咗豬肉未有機會食
整咗雲吞放冰櫃
就唔會浪費啦






包好放冰格雪硬


然後分成小包


放入冰格隨時取出食用




14 則留言:

  1. 我比較喜歡水餃,比較易飽肚,哈哈。

    回覆刪除
  2. 雲吞麵真係很有代表性,大部份香港人都喜歡,自家製更好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 煮個麵加幾隻雲吞無咁齋呀!哈哈!

      刪除
  3. 先幾日才整雲吞麵食但用剩的雲吞皮又唔知做乜嘢好,本來想學肥媽用來整蔥油餅但現在學你包好D雲吞放冰格隨時都有得食好主意!嘻嘻!~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 想食時直接放入滾水煮便可以了,方便呀!你啲鹹蛋如何呀?

      刪除
  4. 我這邊雲吞皮不怎樣好,放在冰箱太久有機會爆皮(皮本身不夠濕軟),所以通常我都會即包即吃!

    回覆刪除
  5. 翠兒:唔好意思咁耐才回你,我諗住等整好D荷花酥拍照,然後e貓給軒姐麻煩她轉寄給你,你介不介意呢!到時詳細和你分享醃鹹蛋的方法,每次睇到的成品好有成功感,好開心呢!現在我有鹹蛋黃又炸好豬油跟住下一步要買鳳梨炒餡才可以動手做。到時話你知。 小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小滿!其實你有咁多成功的出品,不如開個誷誌等我地大家都看到仲好啦!
      炸左豬油有油渣,可以煮油渣麵...

      刪除
  6. 無時間呀!日常生活好忙,D豬油渣我掉了因這裡只有買到攪碎的肥肉來炸,炸完那些渣好像有些豬酥味所以我唔要喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓!攪碎的肥肉炸豬油!咁真係要不得了。我果D係一大塊大油,好靚架。

      刪除