2018年10月5日 星期五

下午茶

有客人到訪
在家做個下午茶
當然要做快捷妥當
閉著眼睛也可以做出來的
蛋糕和曲奇
加杯即溶咖啡也不錯噢





 




蛋糕請看:花紋清蛋糕
曲奇請看:杏仁曲奇

14 則留言:

  1. 嘻嘻,我又來拜訪,有下午茶嗎?(*Y*)


    回覆刪除
    回覆
    1. 小月你好呀!謝謝到訪,當然有下午茶啦!

      刪除
  2. 嘩!有下午茶招呼,我都嚟拜訪囉!

    回覆刪除
  3. 翠兒自家製作品牌大受欢迎,你肯定好唔得閒喇! 嘻嘻! 我都希望有機會一嘗! 講到我有點肚餓㖭! ~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小滿!一定有機會既!你食住自己整果啲先啦!

      刪除
  4. 你喺外國生活就掂喇,因為好多港式美食都買唔到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!我真係好想試下外國的生活呀!

      刪除
  5. 翠兒出品便屬佳品👍👍👍

    回覆刪除
  6. 嘩!有自家下午茶招呼,我都嚟拜訪囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 陸姑娘賞面,當然有下午茶招呼啦!

      刪除