2018年9月26日 星期三

醃子薑

已經是中秋了
但街市的子薑依然好靚
我喜歡大肉的
買了少量醃好放雪櫃
可以做前菜
有時炒菜也用得上



  


材料
子薑  甜醋

先做甜醋
白醋1斤加入白砂糖1.2斤,鹽1茶匙,煮滾至糖溶放涼備用

做法
子薑去皮洗淨,晾乾水切厚片(也可以成舊)
加入完全放涼的甜醋適量浸兩小時
子薑放入玻璃瓶加滿醋
放雪櫃三天後可以食用



14 則留言:

  1. 回覆
    1. 想問一問你 啲薑使唔使用鹽醃一醃先?

      刪除
    2. 皮蛋隨時都有啦,所以要醃定酸薑放雪櫃。
      啲薑我唔醃鹽,鹽放落醋度,啲酸薑幾個月都仲脆架。醃過鹽就...

      刪除
  2. 回覆
    1. 我這些也很好吃的。
      去你網誌只可以看,不能留。眼手術順利,也要好好休息啊。

      刪除
  3. 好開胃,你的子薑好靚,想起小時候中秋節有食椰子夾酸子薑好好食㗎!~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我都鍾意夾椰子食架!你吾講我差啲唔記得添!整左荷花酥未呀?

      刪除
  4. 未呀!要等自己醃D咸蛋一個月後才可以用因女兒要加咸蛋黃,這裡又買不到新鮮咸蛋只有入口熟咸蛋賣,有一年做月餅我試過買回來只取個咸蛋黃結果蛋黃是黑色嗅的所以現在要整餅一定要自己醃,有錢都無得賣,你們好幸福什麼都有。幾個月前我試過用一日的方式醃咸蛋黃來做鳳黃酥成功喎!不過我不喜歡蛋黃有點咸而且形狀是平的不是圓的~小滿!

    回覆刪除
  5. 嘆!講到豬油又係要買塊腩肉來炸,請問用白油代替可以嗎?謝謝!但又怕不健康?小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講到買野,我地就真係好方便,係外國乜都要自己整,你地好叻!
      炸豬油都好容易啫,用白油都得,不過係反式脂肪。

      刪除