2018年9月15日 星期六

荷花酥

睇宮廷劇
見到荷花酥
等我又玩下先
吾難整
幾好玩













材料
油皮    中筋粉60克  豬油10克  水30克
酥芯    中筋粉35克  豬油28克
餡料    紅豆沙65克

做法

  1. 油皮和酥芯各自搓勻,保鮮紙包著休息20分鐘
  2. 油皮和酥芯各分成5份,滾圓,紅豆分成5份滾圓
  3. 油皮用手壓扁包入酥芯,收口向上,擀成牛舌形
  4. 由上向下捲好,收口向上,兩邊折起擀薄
  5. 包入餡料成圓形,收口向下
  6. 用刀片界開五等份
  7. 預熱焗爐200度C焗約25分鐘至熟
各家爐火有異,請自行調節
豬油是我自家炸的,不喜豬油的朋友可用固體菜油




16 則留言:

  1. 回覆
    1. 心急試下,冇諗到咁詳細,下次啦,粉紅色靚D。

      刪除
  2. 好靓呀!你好犀利,想請問與芋蓉酥做法是否相似?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月!雕蟲小技,與芋蓉酥大同小異。

      刪除
  3. 犀利,靚過戲入面果啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎過獎!多謝EE!戲入面啲只係道具,可能唔食得架。

      刪除
  4. 外貌型態簡直無得頂,靚到呢好想食一個,皮又夠酥,如果有食譜分享就好喇!我係唔係好貪心呀!嘻嘻!~ 小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小滿!你吾貪心,我喜歡分享,遲少少我會加食譜,得閒再來睇下啦!

      刪除
  5. 又睇得又食得,無番咁上下功夫整唔到呢個效果。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝年青人!雕蟲小技啫!有得玩有得食最啱我喇。

      刪除
  6. 多謝翠兒分享食譜,見到好開心!~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 快D試下啦,新鮮出爐好好食架!

      刪除
  7. 回覆
    1. 謝謝軒軒讚賞!好耐冇睇劇集,好多人話我知好睇,睇左幾集剛好見到拎碟荷花酥出黎,整幾個玩下開心下。

      刪除