2018年11月1日 星期四

鮮茄豬扒

睇電視廚藝專家煮美國黑豚梅頭扒菜式
我也去買了一包回家
之後放入冰格
本來想跟著試下
但已經忘記當時點煮
唯有照自己平時的做法食了算
做了鮮茄豬扒也好吃噢







12 則留言:

  1. 菜式新鮮,用自己方法烹調也十分好味,有些烹調專家喜歡用調味品,往往變成喧賓奪主。

    回覆刪除
    回覆
    1. 年青人說的對,其實自家口味食慣咗一定滿家人的食欲。

      刪除
  2. 各人有各人喜好,專家也未必啱口味,番茄豬扒,我以前返工,我老媽經常煮俾我帶飯,我鍾意呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝EE!自家口味一定冇問題,試新野有時未必受歡迎嫁。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我家也有人喜歡,炸好即食,甘香酥脆唔錯嫁。

      刪除
  4. 蕃茄豬扒開胃餸加埋碟青菜紅紅綠緑簡直是「完美」快D開飯啦!好肚餓!嘻嘻!小滿:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小滿!食物講求形色香味,顏色都好重要嫁!

      刪除