2018年8月10日 星期五

釀茄子

大家好
足足半年沒更新網誌了
感謝眾網友不離不棄
仍然支持我

視力出現問題
看一會兒電腦眼睛就矇矓
再看電視畫面也變得重影
還好只要不看就沒事
行街睇野冇問題
報刋書籍不要看了
飯還是要煮的
照顧咀嚼有困難的長者
做了釀茄子











16 則留言:

  1. 翠兒:早晨,好耐冇見您寫blog,以為你工作忙或和我一樣,沒有興趣寫,原來身體問題,健康最重要,要好好保重呀!祝福您:早日康復!繼續post您的美味出品给我們看呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月關心!謝謝你的祝福!我也希望可以繼續寫卜與大家交流。

      刪除
  2. 最近我有一隻眼睛也開始發覺有少少問題,看手機耐就會有眼水.....
    你呢一篇好掂,看圖識字變咗看圖識煮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!喱D咁簡單的家常菜,人人都識煮啦!手機我更加看不得!

      刪除
  3. 好餸!好餸!
    我2013發現有白內障,立刻不再玩電腦遊戲,減少眼睛對螢光幕的時間,我也快做白內障手術,大家都要好好保護靈魂之窗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝陸姑娘!對呀,大家都要好好保護靈魂之窗。

      刪除
  4. 翠兒,
    眼睛是最脆弱敏感的器官!
    我也是眼睛看電腦不舒適,眼澀和流眼淚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝愛詩!原來大家都有這樣那樣的毛病。

      刪除
  5. 翠兒:保重呀!有冇搵個眼科醫生睇呀?我都是眼晴有黠問題,現定期去檢查,唉!人老了問題就多了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 軒軒:謝謝關心,去年已經有睇醫生,轉介去眼科醫院,排期2019年才有得見醫生。你也要保重呀!不好意思,我還未覆你的電郵,對不起!

      刪除
  6. 年紀大咗,眼就會開始出現毛病,我有時唔知點解雙眼突然有小部份野望唔到,好似1234呢4個字,可能望唔到個4字,但過咗十零二十分鐘又恢服正常。

    回覆刪除
    回覆
    1. 年青人你好!你個問題令我擔心,可能遇上視力小偷,視野收窄,建議你盡快作視力檢查。

      刪除
  7. 原來是眼睛出了問題,保重呀!

    回覆刪除
  8. 我都已經有老花喇。 眼睛只有一對,要好好保護呀。

    回覆刪除