2018年8月20日 星期一

美式朱古力豆曲奇

買了包入爐朱古力豆放咗好耐
的起心肝整曲奇
自己未整過
Carol的食譜
效果不錯
很鬆脆
試食官很滿意
糖的份量比我平時的曲奇多
下次試下減糖









18 則留言:

  1. 呢個曲奇比較易做,而剛巧我也想整,到Carol 網誌找,找了個我本想做的「咖啡合桃曲奇」,等陣間我就去整……

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄的咖啡合桃曲奇好正呀!得閒跟你整!

      刪除
  2. 回覆
    1. 都有牛油香!不過喱個用蛋比較多,不及牛油曲奇香。

      刪除
  3. 回覆
    1. 對呀!落得一半我已經覺得夠,但跟別人的食譜我通常照足份量,結果倒晒落去,真係好多朱古力豆。

      刪除
  4. 回覆
    1. 多謝小月捧場,好想請你食呀!

      刪除
  5. 整到好似出面賣味道肯定好过街買喇! 小滿!

    回覆刪除
  6. 翠兒! 之前两篇都有留言最近不知何解留言给你和軒姐都有同樣問題出现留言不見了但今天又得喎! 真係激死 .我一直都有睇㗎!好開心見你寫番blog不過多點休息,希望你的眼睛早日康復 ~小滿!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝小滿關心!我真係要多點休息。我都知道你有睇我網誌,謝謝你,還有很多香港及外國的網友一路支持著我的,多謝大家!當然見到留言會更開心啦。

      刪除