2018年8月30日 星期四

南乳烤雞

最近日日落大雨
好討厭
真係吾想去街買餸
雪櫃仲有半隻雞
試下南乳烤雞
本來想上網找食譜
又吾想花太多精神
結果胡亂落些調味加埋半塊南乳
又幾好味喎
攪到間屋香噴噴







17 則留言:

  1. 雖然我嗅不到香噴噴,但色相已經靚爆我的電腦屏幕了!
    斬件上碟都咁靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎過獎!真係好香,趕住開飯,雞未凍透就斬,D皮有點收縮。

      刪除
  2. 賣相超吸引,好想食番兩件。

    回覆刪除
  3. 我又要學你整,你呢半隻雞真係好吸引……

    回覆刪除
    回覆
    1. 想過學你整茶燻雞,但我怕麻煩,而且亞嫂(你太太)話都係燒雞好食啲!咁就做燒雞喇!

      刪除
  4. 回覆
    1. 你講得啱!冰鮮雞已經可以做出好多美食。

      刪除
  5. 回覆
    1. 多謝年青人!起碼好睇才可以有想吃的衝動,賣相好重要。

      刪除
  6. 焗到好靓呀!引到流哂口水!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝小月!燒烤的味道真係好香。

      刪除
  7. 嘩! 隔住個 Mont 都聞到香又金黃色太吸引啦!好想食呀! ~小滿

    回覆刪除
  8. 翠兒! 忘记問妳半隻雞妳用什麽溫度來焗,大约焗幾耐?雞焗到尾尾時是否有刷上蜜糖呢?謝謝分享!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用240度C,焗約30-40分鐘,睇下你隻雞的大小決定,我地買的冰鮮雞一般二斤幾重,外國的雞可能好大隻,咁就要焗耐D喇。最後階段你喜歡甜蜜蜜就刷上蜜糖或蜜汁,喜歡脆脆的就刷點油。

      刪除