2017年10月28日 星期六

爆谷

不知何時手痕買左包爆谷粟米
今日興起玩下爆谷
講真睇住佢爆又真係幾開心架
好似燒炮仗咁
新鮮整好脆卜卜仲好好食添
不過喱啲小食又吾食得幾多
有剩我搵個樽裝住
希望明天仍然脆吧













材料
粟米50克  砂糖50克  生油、牛油適量

做法

  1. 燒熱平底鑊,加入少許油,加入粟米收慢火加蓋
  2. 直至聽不到爆炸聲才可打開煲蓋倒出爆谷
  3. 鑊加入牛油,加入砂糖慢火煮成焦糖
  4. 倒入爆谷快手拌勻熄火
  5. 倒在一個大盤晾涼

10 則留言:

  1. 我知道有爆谷用微波爐叮都可以,但我就從未試過,原因是太太不吃,整咗唔知要吃幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我相公都不吃,但我還是很喜歡整。

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀小月,真係食到停唔到口呀。

      刪除
  3. 翠兒: 這小食又啱我的小朋友食啦!自己整應該又便宜又靚每次去看电影小朋友一定要買來食,好貴这裡一包细细要$8,在家一般買包装放微波炉叮,見你整得咁简單下次真係要試試。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買包粟米有排玩,如果你整左第一次,好快又想整第二次喇!
      包裝放微波爐叮我都試過,爆得吾夠靚架,而且又貴呢。

      刪除